Gå til innhold

Han vil IKKE ha flaske... :-( Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke noe problem å gi gutten vår flaske de første to månedene. Jeg pumpet før jeg skulle ut en tur og han spiste seg god og mett. Så gikk det to uker hvor han ikke ble tilbudt flaske. Etter det har vi forsøkt HVER dag de to siste ukene og det er ikke snakk om at han vil ha. Han nekter å spise av flaska. Har forsøkt når han er blid og nyvåknet, men klarer ikke å få ham interessert... Hadde vært veldig deilig om jeg kunne overlate ham til faren sin eller besteforeldere mer enn tre timer av gangen... Har forsøkt forskjellige merker... NUK, MAM og Avent. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme problem som vi har hatt.

jenta vår er 6 mnd og tar fortsatt ikke flaska..

vi prøvde med nuk tutekopp når hun ble 4 mnd, den har en myk tut på. hun begynte først å tygge på den, da kom det vann ut av den. tilslutt skjønte hun at hun kunne suge på den =)

Skrevet

tutekopp, det funka på sønnen min.

han tok flaske først, men så sa det stopp... prøvde mange ganger, men til slutt sa helsesøster at jeg kunne prøve tute kopp

Skrevet

Ja, lag større hull i smokken og legg den helt inntil kjaken i munnen hans, når han biter på den renner melka ut og når han får den inn helt på siden er han faktisk nødt til å svelge!!!

Vi sleit i mange mnd med lillebror, han nekta flaske helt, men gjorde slik som jeg skrev her og nå drikker han vanlig!! (den tilvenninga gikk på 14 dager)

Skrevet

Tok tid før småen tok flasken og. Det jeg gjorde på slutten var at jeg lurte inn flasken mens jeg ammet. Han ble veldig fornærmet til å begynne med, me etter 6 dager tok han flasken.

Skrevet

Takk for tips! :-) Skal prøve alt dere foreslår! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...