Gå til innhold

heisann, melder meg inn her jeg..


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 22 og har termin 22 oktober, den lille er absolutt ikke planlagt, men dette skal gå så fint, begynner å glede meg litt mer nå:) Så jeg trenger deres støtte og oppmuntring damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit!

Dette går nok bra, skal du se, planlagt eller ikke. Fantastisk er det uansett!:-)

Selv er jeg 25, har ingen barn fra før og har termin 21.10. Jeg gleder meg veldig! Er kjempestolt, og skulle bare ønske at ukene gikk litt raskere mot 10-12 uker, så jeg kan begynne å fortelle folk den fantastiske nyheten.

Håper gleden vokser med deg, og at alt ordner seg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen inn her :) Du skal se du venner deg til tanken og gleder deg ennå mer etterhvert.. Det er jo tross alt en ganske stor ting som skal skje så er jo ikke så rart om man blir litt skremt

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt fra før på 18mnd med en annen, er forlovet nå men dette var et kjempesjokk, vi hadde tenkt til å prøve til jul.. ikke nå, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har dere iallfall snakket om, og blitt enige om at dere ønsker barn. Det er jo uansett en fordel. I den store sammenhengen spiller det kanskje ikke så stor rolle med noen måneder i forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er jo sant det. ble bare itt overrasket, men nå ha jeg tenkt mye og jeg kjenner a jeg gleder meg jo litt da, lillle gutten min skal bli storebror:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...