Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har opplevd det? Eller noen som hadde småblødninger og grums i den perioden mensen skulle være selv om de var gravid?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 mamma hadde mensen i 8 mnd når ho gikk med meg.
milk Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ikke jeg, men en venninne opplevde blødninger under hele svangerskapet. Ble godt fulgt opp av ultralyd hele veien.
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk mensen en uke forsinket da jeg var gravid med mellomsten.......trodde ikke da at jeg var gravid, helt til puppene og kaffeavsmaken advarte meg! Blødde forøvrig resten av svangerskapet - men det er en annen sak...
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Ok, takk for svar. Jeg syns å huske at jeg blødde litt når første mensen skulle komme, men at neste uteble og jeg tok da testen når jeg ble gravid med jr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå