Lillegulle<3 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har nesten ikke handlet noe til nå.. har veldig lyst, men tenker at det er kjipt å bruke så mye penger når klærne bare varer en måned kanskje.. og man pleier vel å få litt i gave.. samtidig må vi jo ha litt i begynnelsen Hvis jeg hadde vist kjønnet kunne jeg jo kjøpt i større størrelser allerede. Hvordan gjør dere det ?
LadyLuck & Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 har ikke kjøpt noe nesten, et par bodyer, noen luer (inneuer) og noen strømper. Velger å se det ann denne gangen, med "storebror" hadde vi mer enn vi fikk brukt (så den lille kommer nok til å få litt derfra også)
lille sprelle Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg skal se hva jeg arver først. Et par venninner har noe jeg kan få. Har ikke tenkt til å kjøpe mer en helt strengt nødvendig nå før fødsel. Hvis det mot formodning skulle være for lite, så kan man jo bare handle litt etter at nurket har kommet, eller sende gubben eller modern på handletur! (er sikker på at modern vil ta oppgaven med glede og gubben med handlelapp!)
Phantom´ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Pris avhenger jo hvor man handler... Noen kjøper merketøy til flere tusen, mens andre handler på salg på HM eller arver... Jeg ville ha kjøpt inn et par nøytrale sett i set 56, og heller fyllt på etterhvert som du ser hva du trenger og hva du evt får. Erfarin gsmessig handles gaver i de litt større størrelsene. Greit å ha litt som ikke er altfor stort i starten. Så noen bodier, sokker og et par sparkebukser er lurt å ha på forhånd.
*tybber* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg venter en gutt, og søstra mi fikk en sønn for 8 mnd siden. Så jeg har fått alle klær som er for små til han nå. Utrolig kjekt! Har kanskje handla for maks 500,- selv. Noen gensere på salg på Babyshop bl.a. Søstra mi har shoppedilla også, så jeg har f.eks 30 bodyer i str 56! *hihi* Skal nok ikke mangle noe av klær denne babyen nei!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har kjøpt det jeg trenger i str 50 (ikke mye) Det jeg trenger i 56 Litt i 62 Litt i 68 Litt i 74 Sånn er det når man går shop-amok. da måtte jeg kjøpe litt av hver i stedet for alt i samme. Gubben er ikke no bedre enn meg, shopper som en gal han å. Har nok brukt et par tusen ja. Bare morro det.. Har handla på H&M og Lindex, Cubus og Kappahl.. Det er jo så mye fint nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå