Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Skal sende en interessesøkand til en butikk.. De tidligere annonsene i butikker har jeg sett at de ønsker med bilde.. Men blir det for dumt og sende med bilde.., eller kanskje lurt så de lettere kjenner igjen og husker søknaden?? =)
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vet ikke helt jeg. Det skader jo ikke? Måtte bare inn på denne, for i mine øyne leste jeg "prinsessesøknaden".... *eh*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Ingen søknad om og bli prinsesse her.. hehehe.. =)
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Nei? Ikke? Kanskje jeg hadde søkt selv.... =) Tenkte bare "Hva pokker?! PRINSESSE!?"
kristin2 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har bilde på cv'n min. Det har alltid blitt godt mottat for da vet de "hvem" jeg er og de danner seg lettere et inntrykk av personen har jeg fått høre. Bilde på cv'n er ganske vanlig, hvertfall etter det jeg vet. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå