>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 ...på de forskjellige offentlige kontorene her til lands??? Først ringer jeg nav, for noen helt konkrete spørsmål ang. farspermisjon -bare bjeffing tilbake! Så prøver jeg og ringe kommunen ang. feil på regningen på vann og feieavgift. Prøvde stille og rolig å forklare at vi skal ikke betale noen feieavgift, for vi har ikke pipe. Enkelt og greit, vil nok mange tro, men akk!Hun trodde meg ikke??!! Er det mulig?? Kom å se davel!! Masse bulder og brak fra den kanten og. Vi måtte betale -sende inn en skriftlig klage og så evt få refundert summen til sommeren engang. SUKK! Så ringer legekontoret meg og kontordamen kjefter, for jeg har ikke dukket opp til timen min. Hun trodde tydeligvis jeg hadde latt være å komme BARE for å irritere henne. Hadde ingen forståelse for at jeg rett og slett hadde notert det feil. Shit, det skulle mye til for å ikke skrike tilbake.
schackt Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ble nettopp kalt drittkjerring i telefonen på jobben....må nesten le, men gjør jo ikke det når det står på. Jeg jobber i booking på en restaurant og hun som ringte mente vi hadde trukket kortet hennes for 2000 kr ennå det ikke finnes i noe register at vi har det. Det var MIN feil dette da, og når jeg forsøkte å forklare henne at hvis hun tok med en bankutskrift til meg, skulle alt ordne seg og vi fikk bli nødt til å sjekke systemene våre grundigere om beløpet skulle være trukket herifra. Hun var helt hysterisk og avbrøt og skreik at hun skulle rapportere meg til sjefen min (jeg ba henne om å roe seg ned/ta seg sammen).....jeg la på jeg. Fikser ikke hysteriske kvinnfolk som ikke kan ta en rolig diskusjon på telefonen. Det viste seg fem minutter etterpå at beløpet ikke var trukket og at jeg hadde gjort helt rett...... Utrolig at det finnes de som ikke gir fem blanke i hvordan min dag blir etter at de har fått kokt av seg i øret mitt. Og ikke ringer hun opp igjen og sier unnskyld heller.....
mine små alver... Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 hehe..hatt en dårlig dag i dag snuppa?? Hvordan gikk det på 3d ul da? var ikke det i dag dere skulle dit? =)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Heia! Joda, nå er livet myyyyye bedre :-) Knall-kos på 3D-ultralyd :-D!!! Fikk hilst på Jonas, viiii -og han var like søt som vi forestilte oss, hehe. Var litt sjenert, da...akkurat som faren sin, thi-hi...
Mininni Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 I utgangspunktet er jeg enig med deg - det er ofte de ikke akkurat er videre serviceinnstilt, noe jeg ALDRI lar gå upåaktet hen. Sender konsekvent en tilbakemelding på mail e.l. om uakseptabel oppførsel. Men jeg jobbet i en offentlig etat for noen år siden, og jeg kan tildels skjønne at de blir lit ampre, for du verden så utrolig mye sure og kjeftete folk som ringer INN også! Jeg ble helt sjokkert, jeg over hvor mange som hadde "piggene ute" før jeg i det hele tatt hadde åpnet munnen. Men det gjelder å ta dem på rett måte - jeg er alltid smørblid og innsmigrende når jeg ringer offentlige etater, og det funker som regel stråålende - men ingen regel uten unntak!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Skjønner hva du mener, HI. I dag ringte jeg nav og det endte med krampegråt fra min side. Hun i andre enden av tlf var skikkelig ufin. Da jeg lurte på hvor lang behandlingstid det var på søknaden jeg hadde sendt, mente hun jeg var storforlangende og at jeg måtte jo skjønne at hun ikke kunne si eksakt hvor lang tid det tok! Jeg ville jo bare vite hva behandlingstiden de hadde satt var. Så etterpå på nav sine sider at det var tre mnd. Kunne hun ikke bare sagt det da? Var som om hun klandret meg for at datasystemene deres var nede og. Herremin, alle kan ha en dårlig da og jeg kan skjønne at de får masse drøye telefoner løpet av dagen, men si nå heller det da enn å sjelle og smelle på de som faktisk ER hyggelige mot de i telefonen. Kanskje det var dumme spørsmål jeg stilte, men jeg var da i alle fall ikke frekk. Ble skikkelig lei meg, kjente jeg. Nå er jeg mer irritert over deres manglende serviceinnstilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå