Gå til innhold

*AU!!* (gråter snart)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår bare falt det over meg når vi kom hjem i 18-tiden. Jeg begynte å fryse, fikk feber, ble helt utav meg.... Begynte å svi i halsen når jeg svelgte, øreverk.... Alt dette kom plutselig.

Så ble jeg holdt våken hele natten, fordi hver gang jeg svelgte spytt, spratt tårene!

Ringte legen (selv om det var etter så kort tid!!), fikk komme inn. Crp-en var fin, men når han såg ned i halsen min sa han; "La meg si det slik, jeg er glad DETDER ikke er MIN hals!"

Kraftig bakteriell halsbetennelse og Weifapenin (pencillin) 3 ggr daglig i 10 dager....

Trenger trøst.... VOND hals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (grei slankekur? Klarer hverken svelge tørt eller bløtt)

:`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare klag du det er lov. God bedring til deg. Vet å vondt halsbetennelse er, har hatt det selv.

Skrevet

Takk, det hjelper faktisk litt å klage.... *hehe*

Skrevet

Trøst: Du har fått medisin, så nå blir du snart bedre. Og snart er det vår, og sommer, og ungene vokser, og blir stadig interessante på nye måter.

Skrevet

=)

Takk!

*smittefri klem til deg*

Skrevet

Huff, du skal få lov å klage da ja, jeg har vært sykemeldt en gang i mitt liv,( jeg har klart to svangerskap, men) fikk en sånn voldsom halsbetendelse med 40 feber og var alene med dattera mi, var livredd for å svime av når jeg reiste meg, måtte ringe og få gubben hjem. Jeg skjønner at du har vondt, huff, håper du blir fort bra igjen da:)

Skrevet

huff ,jeg hadde skikkelig halsbetennelse for ikke så lenge siden,og det var sinnsykt vondt..så bare klag =(

sender deg en stor klem jeg snuppa !!

Skrevet

Takk!!

*smil og klem tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...