frøken blå Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Igår bare falt det over meg når vi kom hjem i 18-tiden. Jeg begynte å fryse, fikk feber, ble helt utav meg.... Begynte å svi i halsen når jeg svelgte, øreverk.... Alt dette kom plutselig. Så ble jeg holdt våken hele natten, fordi hver gang jeg svelgte spytt, spratt tårene! Ringte legen (selv om det var etter så kort tid!!), fikk komme inn. Crp-en var fin, men når han såg ned i halsen min sa han; "La meg si det slik, jeg er glad DETDER ikke er MIN hals!" Kraftig bakteriell halsbetennelse og Weifapenin (pencillin) 3 ggr daglig i 10 dager.... Trenger trøst.... VOND hals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (grei slankekur? Klarer hverken svelge tørt eller bløtt) :`(
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Bare klag du det er lov. God bedring til deg. Vet å vondt halsbetennelse er, har hatt det selv.
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Takk, det hjelper faktisk litt å klage.... *hehe*
Odine! Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Trøst: Du har fått medisin, så nå blir du snart bedre. Og snart er det vår, og sommer, og ungene vokser, og blir stadig interessante på nye måter.
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 =) Takk! *smittefri klem til deg*
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Huff, du skal få lov å klage da ja, jeg har vært sykemeldt en gang i mitt liv,( jeg har klart to svangerskap, men) fikk en sånn voldsom halsbetendelse med 40 feber og var alene med dattera mi, var livredd for å svime av når jeg reiste meg, måtte ringe og få gubben hjem. Jeg skjønner at du har vondt, huff, håper du blir fort bra igjen da:)
☆Anonymia☆ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 huff ,jeg hadde skikkelig halsbetennelse for ikke så lenge siden,og det var sinnsykt vondt..så bare klag =( sender deg en stor klem jeg snuppa !!
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Takk!! *smil og klem tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå