Gå til innhold

Hvordan er formen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å har så vondt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg,og det verste er at det er min egen feil. =(

Var hos svigermor på kaffe i går, og svimete høygravide meg, bestemte at vi skulle gå hjem igjenn (5km).

Gikk greit mesteparten av turen, en begynte å merke det i korsryggen,hoftene og bekkenet på slutten.

Slappa godt av i går kveld (film m/snop og brus) og la meg tidlig siden jeg skulle opp med "Storebror" i dag.

Men i nat ble det sikkelig vondt, klarte ikke snu meg uten hjelp.

Litt bedre nå, men kan fremdeles ikke gå skikkelig, og vondt gjør det =(

Oi,ble vist litt syt og klag fra min side dette, beklager... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syt og klag så mye du vil...Bedre å få det ut enn å holde det inne...

Er trøtt som bare juling. vond og hard mage. Samme er ryggen, Vond...

Vondt i bekkenet har jeg også...

Se klarer å syte og klage litt selv...Skal også det når jeg er hos legen...=o)

Skrevet

skal til JM i morgen, og skrevet DEN lisa med ting jeg sal huske, da blir det syt og klag da.. =(

Skrevet

Her er formen veldig bra - har t.o.m tenkt meg på trening i kveld.

10 dager igjen til termin.

Har vel innsett at jeg kommer til å gå endel over... Æsj!

Har absolutt INGEN tegn på at NOE er på gang, vel unntatt den digre magen da hehehe

Skrevet

ja.. den burde jo gi folk et lite hint om hva som er på gang *hihi*

Skrevet

jeg får syte litt jeg også...er bare i uke 31 men sliter veldig om dagen.Vondt i bekkenet,korsryggen og rumpa/bena..klarer nesten ikke stå oppreist uten å få kynnere.Er pyton å sitte på ræva hele dagen ....gleder meg til lillegutt kommer så jeg får tilbake kroppen min.Det værste er at egentlig så er "formen" fin..har masse energi og mye jeg skulle gjort..men klarer rett å slett ikke pga smerter......sliiiitsomt.Så jeg føler med deg!!!......70 dager to go...phu..

Skrevet

heldig vis bare 31dager til UL termin, og tviler på jeg går full tid denne gangen (eneste trøsten jeg har)

Skrevet

Ganske grei egentlig.. Vond bekkenløsning hele veien rundt, veldig kveldstrøtt, og energinivået går litt opp og ned. Men humøret er bra =O)

42 dager igjen nå!

Skrevet

jeg var så smart i går, lei av å sitte inne ei hel helg, at jeg skulle ut å gå en tur. Den lille turen varte i 1time, og har siden blitt sittende i soffan. ANGRER!!!det gjør vondt over alt på innsiden av lårene og bekkenet. Våknet hver gang jeg skulle snu meg i natt..Nei, neste gang jeg føler for frisk luft skal jeg gå utenfor blokka vår og bare stå der.hehe.

Ellers er formen fin. Er spent, skal på omvisning på føden i dag!!

Skrevet

Jeg må få klage:-(((((

Har skikkelig vondt i bekkenet....har begynt å gå litt med krykker nå....

Sover elendig om natta....og må på toalettet ca 4 gagner pr natt..

Har fått sv.diabetes.....og høyt blodsukker hele tiden....

skjelven og trett konstant...

sopp i munnen...

skal separeres fra min mann...

hunden min døde for litt siden...

300 l akvarium lekte og ødela den nylagte parketten...

barna har hatt spy-sjuka i helga og nå har den minste feber...

Men ellers så har jeg bare 31 dager igjen til termin og gleder meg til å se nurket mitt....

Skrevet

oi! Det får'n si, du har virkelig fått dosen for en stund. Hold ut!!! Husk at det bare kan gå en vei fra nå, og det er oppover! Plei deg selv som best du kan. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...