Gå til innhold

flere som liker å bli slikket i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen min elsker å gjøre dette på meg og jeg syns å det er veldig opphissende... han stikker også tungen inn i rompa mi.. flere som liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det, men skikkelig deilig med en finger inn der :P Nam... Eller litt rolig analsex... Mmmmm....

Skrevet

Jøss, han var ikke lite redd for basselusker!:P

Skrevet

Dette elsker samboern også,jeg klarer meg fint uten,foretrekker heller en finger eller analsex.

Skrevet

Kjempedeilig! Jeg gjør det også gjerne på ham...

Skrevet

syns å det er veldig deilig.. han kan også runke og komme bare ved å se på rompehulllet mitt,, hehe

Skrevet

Leste akkurat at analslikking er farlig for den som slikker fordi det "kryr" av e-coli bakterier i området i og rundt rumpehullet.. Ingen av mennene deres som sliter med diarè o.l?

Skrevet

jeg har opplevd dette en gang. var xen min som gjorde det. syns det var skikkelig godt...

har aldri turd å spørre sambo om det... for syns i grunnen at det er en ekkel ting å gjøre... vil ikke gjøre det på han for å si det sånn...

Skrevet

herre gud,æsje, det kommer avføring fra bake....

Skrevet

hadde en elsker en gang som gjorde det. Åh så deilig.

har ikke turt å sprre samboer om det. Det er omtrent ingen ting som er deiligere en det.....

Skrevet

ÆSJ!!! En ting er analsex men..Hvordan klarer dere dette??Tenk hvor mange bakterier, som noen sier her e.coli. osv! Og lukter det ikke vondt? Selv om de vasker seg..? Hadde aldri verden klart tanken på dette jeg, når jeg vet hva som kommer ut derifra.. Mulig det er deilig, men det er sikkert mye annet som jeg ikke har tenkt på å prøve en gang!

Nei, dette var perverst!!!!

Skrevet

Er det ingen som har hemmorider i forbindelse med sv.skapet her?

Skrevet

De e berre deilig.....og spennende.... sikkert fordi det er "ulovlig"

Skrevet

Æsj, jeg blir uvel... Vel, det er forskjellige lyster, men hjelp, om gubben hadde forsøkt på noe sånt hadde jeg sparka han ut av senga, tror jeg... Urk!!

Skrevet

min mann blir superkåt av å slikke meg i rumpehullet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...