Gå til innhold

Vann eller fett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli smådeppa. Har lagt på meg 4 kg siden forrrige kontroll for 4 uker siden.

 

Er i uke 29, og har gått opp 19 kg...det verste er at jeg ikke synes jeg spiser veldig mye mer enn ellers, og sitter heller ikke og gomler i meg godis til enhver tid...

 

forrige gang gikk jeg opp 25, og kommer minst til å toppe det.

 

Synes fingre ogg bein ser temmelig hovne ut, så jeg lurer: er det tidlig å ha endel vann i kroppen? Eller må jeg forsone meg med at fettet raser på så utrolig fort og ukontrollert?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok ha tippet at det er vann, i allefall med tanke på at du selv ikke føler du har spist noe særlig ekstra. Kanskje er du en av de som legger på deg masse litt tidlig?jeg la ikke på meg noe særlig før uke30, og de siste ukene har de slemme kiloene kommet snikende:)

 

Slapp av og nyt tiden:)

Skrevet

Er nok en litt blanding tror jeg.

Selvom du ikke spiser noe mere eller usundt kan det være det at kroppen din tar til seg alt fordi den trenger det nå som du er gravid.

Litt vann er vanelig og få,men sjeldent det utgjør så mange kiloer i forhold til alt det andre.

 

Er i uke 39 nå har har nesten lagt på meg 30 kilo!!!

Kroppen suger til seg hvert eneste lille gram den kan få + vann.

Men før jg ble gravid var veide jg ikke mere enn 52 kg,så legen mener det at det er kroppens måte og ``ta igjen på``

Den trenger kiloene for og være gravid.

 

Men MYE forsvinner etter føsel:=)

 

Veide rundt 20 kilo ekstra da jeg var like langt på vei som deg...

 

Skrevet

Med lillingen la jeg på meg ca 30 kilo. Det var litt fett, og masse vann. Fingre og føtter var stinne. Ble satt igang pga av ødemer 5 dager før ul termin. MEN jeg gikk ned 14 kilo på sykehuset. Ammet etter dette bort 10 kilo til( på fire mndr) og så måtte jeg jobbe litt med de siste 6. Alt og litt til var borte når lillingen var 6 mndr:) Så ikke bekymre deg du!

Skrevet

godt å høre. har alltid vært slank, og forrige gang gikke de første 20 kg vekk ganske fort, mens jeg fremdeles hadde 5 igjen da jeg ble gravid igjen et drøyt år etter...men gjorde ikke mye for å få de bort, heller.

 

får bare holde ut de siste ukene med en kropp som vagger så jeg søler kaffe`n ut av koppen hele tida...

 

hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...