Gå til innhold

Har barn/ungdommer efote en utseendemessig "down"-periode i puberteten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som alltid har vært ubeskrivelig vakker og dette har jeg fått så mange kommentarer om, at jeg er ganske trygg på at det ikke bare er jeg og pappaen hennes som mener det.

Men nå har hun blitt tenåring, og hun har liksom dabbet litt av kan jeg se, selv om jeg selv selvsagt synes hun er verdens nydeligste fremdeles. Det er ikke bare at hun er blekere, hun ser også litt mer uformelig ut i ansiktet, med litt kviser og litt større nese og mindre hake (?).

Jeg er helt sikker på at hun kommer til å bli slående vakker som voksen, men det virker altså som at hun har en liten "hvileperiode" nå når det gjelder utseendet.

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Min datter er fremdeles ubeskrivelig vakker som 15 åring og blir egentlig bare vakrere og vakrere;) Men har jo notert meg at andres barn ofte kommer litt ut av fasong og kontroll utseendemessig, for senere å ta seg inn når de nærmer seg 18 års alderen...

Skrevet

barnas kroppsdeler vokser jo litt i utakt i denne perioden. Derfor kan det se ut som om de er litt ute av proposjon her og der:) De mister barneskjønnheten og holder jo på å finne den voksne skjønnheten sin:)

Skrevet

Ja det tror jeg!Er en "finne seg selv" periode, ofte med rart hår, stram buske og stor joggegenser, kviser etc.. Men, blir penere etterhvert da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...