BitteLiten *har født* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei, jeg vil bare gi dere som er førstegangs og planlegger å pakke når riene begynner....IKKE VENT TIL DA!!!!!! Når du begynner med rier, eller vannet går så skal jeg love dere at dere ikke kommer til å få med halvparten av det som skal med!!! Jeg hadde heldigvis pakka ferdig sist, og vet med meg selv atdet skal jeg denne gangen også!! Og dessuten så har jeg et vennepar som ikke gjorde det da de fikk sin første... Det endte opp med at en overstressa pappa skulle pakke, fordi mor var for opptatt med å ha det vondt og komme seg på føden. Da var det ikke sminke, babytøy øg mammaklær som kom med, men en joggebukse 5 par sokker og et kneipbrød!!! Så dere bør gjerne tenke på å være klar en uke eller noe før termin iallefall ) Ikke meningen å være formanende... det er bare et lite tips... ser det er mange her inne som tenker å pakke når alt er igang )
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 haha - et kneipbrød, kanskje det var nyttig? ;-). Hadde jo vært kjempevittig å se hva mannen min hadde pakket. Sikkert penklær og sko med høye hæler og masse masse godteri. Nei sikkert godt tips å pakke den selv, jeg pakket for både meg og mannen min - noe jeg tror var veldig fornuftig, men han kommer sikkert til å glemme sin midt i kaoset ;-)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er nesten ferdig med pakkingen jeg da =O) 42 dager igjen... Det frister liksom ikke å få fullstendig hetta når alt setter i gang og man da ikke finner det man trenger! Mangler ammeBH, innlegg og litt annet småtteri som jeg må handle inn til uka.. Og så kan han bare komme, hihi =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå