Gå til innhold

er rar stemmning mellom meg og gubben nå....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sånn irritert på hverandre en stund,han er sliten og blir gretten da,mens jeg er irritert fordi han er det:D

nå har han vært på hyttetur hele helgen,og jeg har hatt selskap for hun lille på lørdag og søndag.Bakt kake osv.Jeg var dårlig i går kveld og orket ikke vaske opp formen fra middagen (var den som kom opp).Han har tatt seg fri i dag siden han var så sliten og så prater jeg med han på tlf (jeg er på jobb) så sier han at det ser ikke ut på kjøkkenet!er sjokolade over alt,smuler og er ikke delikat med den formen som står i oven......ok tenkte jeg......som har ryddet og vasket over benker kl 07 mens han sov i dag.....

Begynner å bli dritt lei av å høre at jeg ikke klarer å vaske ordentlig og sånn.....jeg har ikke sovet til lengre nn kl 9 siden 1 juledag,står opp med hun lille HVER dag!

begynner å lure på om jeg orker flere barn når det blir slikt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig hører det ut som om du har nok med de to barna du har....

Skrevet

Snakk sammen,når barna har lagt seg,og si hva du føler...

Og hør også på hva han føler:)

En god samtale pleier å gjøre godt:)

Skrevet

Da kan du jo fortelle at det er helt lovlig å rydde og vaske hvis rotet plager han!!

Gammel er mannen din a' ??

Skrevet

Han ringer og klager over at det er rotete i stedet for å ganske enkelt rydde opp?! Og han må ta fri fra jobb fordi han er sliten etter å ha vært på hyttetur?

Høres ut som du har skutt gullfuglen!

Skrevet

Thalia...

hahaha

Godt sagt.

Skrevet

tenker det samme som dere,han skla rydde og vaske hjemme i dag ja.....blir forbanna her jeg står!

blir nok en liten prat ja......hvis jeg ikke er gravid nå (er snart 3 uker over mens,men negative tester),så tror jeg nok vi venter med 1 barn til ja!

Skrevet

Var han ikke i bursdagen til ungen sin? var han på hyttetur i stedefor? Vet ikke om jeg misforstod..

Skrevet

Ærlig talt! Hvis mannen min hadde turt en gang å nevne noe sånt etter en hyttetur og vært hjemme etterpå, hadde jeg sagt klart i fra hva han burde gjort! Det må da gå an for mannfolka å rydde litt og hjelpe til?? jeg hadde ikke fått flere barn om ikke mannen hadde vært mer voksen nok til å SKJØNNE at han og kan hjelpe til. Men det er sant at det hjelper å snakke sammen om det... Lurt! Lykke til da!:)) Jeg blir bare så sint når jeg leser eller hører sånt... Er man ikke en familie, et Team som skal jobbe sammen? Men kommunikasjon er en utfordrende ting! Av erfaring:))

Skrevet

han var på hyttetur,jeg hadde bursdag sammen med mine venninner og min tante.Så kommer hans foreldre i dag.Dette var den eneste helgen det passet for alle kompisene å dra på tur.Ble ganske forbanna på han i tlf,så han ble litt paff.Jeg er ikke den som blir lett sur,men har han ikke vasket og sånt til jeg kommer hjem for vi skal ha besøk kl 17 i dag,da blir jeg enda sintere......

Så praten kommer i kveld,merker er ikke noe jeg gleder meg til for han har ikke noe innsikt i at han gjør noe galt.....er bar ehan som er sliten...

Skrevet

Høres ut som det er på tide med den praten, ja...

Hadde ikke giddet å ha det sånn, og ville ihvertfall lagt planer om en nr 2 på is, inntil jeg var sikker på at han endret innstilling og oppførsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...