mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er 11+5 og har noe så forferdelig mye luft i magen. I tillegg så har jeg vondt i hele mageregionen. Det kjennes litt ut som det svir og så gjør det litt vondt rundt navlen. Det strekker litt også..... er fortsatt kvalm og uvel, men det gir seg vel snart.
svansen Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 off, har det sånn jeg inneimellom å, bare å prøve å få lufta ut hehe.. jeg pleier å drikke noe med kulsyre, så får jeg som regel rapet noe av luften opp..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 join the club hehe.. har ikke vondt i magen da men har utolig mye luft i magen! på lørdag måtte jeg bare ligge hjemme etter jobb for det kom jo ut alle veier hehe.. uansett hva jeg spiser;P
Kulå Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Kan visst signere her jeg også. Tror jeg kan si at det var det første symptomet jeg fikk. Har hatt det likt i alle mine svangerskap. Bruker minifom, som er helt ufarlig. Tar noen dager før det virker da, og ikke alltid like effektivt, men jeg tør iallfall ikke slutte. Ellers sa legen min at jeg kunne ta kulltabletter.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 takk for godt tips;) er irriterende når man blir så full av luft, er jo helt flaut hehe..
Kulå Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Uff, ja, men mitt problem er egentlig at det holder seg i tarmene, magen blåser seg opp til de grader, som en ballong... men ikke noe gøy å fise i tide og utide heller da....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 nei hehe er nettopp det hehe;P åsså gjør det jo vondt av og til men får i hvertfall ut det jeg skal;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå