Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 jeg er nå i uke 22 og har hatt små blødninger 3-4 dager i uken de siste fire ukene. Babyen sparker og er aktiv, men jeg kjenner alikevel at jeg blir bekymret av dette. Flere som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kan desverre ikke gi deg noe svar eller trøst, men har du snakket med legen om dette? Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Snakket med legen for tre uker siden. Men hans svar på det meste er at det ikke er noe å gjøre... må bare vente å se. Har vært på ul og alt var bra. Klarer bare ikke å slappe helt av.
Vær78 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er absolutt ingen ekspert, men har leste mange steder at noen gjør det. ...og at det ikke er noe farlig. Og så lenge de følger deg opp, og ser at alt er bra, bør du prøve å slappe av. Enkelt for meg å si liksom, ....men tror det er lurt da. Jeg hadde også blitt stressa hvis det skjedde, men du kjenner jo liv...så hadde jeg bedt om jevnlige kontroller og UL av magen...det gjør deg tryggere i hvert fall. Lykke til.
*Super*Mamman* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg blødde masse mellom 13-17 uke. men ingenting galt der. Men de kunne heller ikke finne ut av hvorfor jeg blødde.... Ring å snakk med fødeavdelingen eller gyn.poliklinikk å hør hva de mener om det. De er jo mer "spesialiserte" på slikt enn hva fastlegen er. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå