80-modell m guttebaby i magen Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 noen som bruker å bestille herfra? hvordan fungerer det med toll? ser det er fri frakt og gode priser, men blir vel ganske dyrt dersom man må betale mye toll..
SuperMoM <3 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det står inne på sidene deres at om du må betale toll så får du igjen det beløpet med de. Under 200 er det iallfall ikke toll.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det var bra du sa....fikk første pakke fra de i helgen og måtte betale 285 kr i toll for å få den ut. Men det får man visst igjen,bare å sende de mail.
2søtesmåh Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 De må ha kvitteringen fra posten om at det er betalt toll. De vil ha den via fax (kan være veldig vanskelig å få gjennom) eller via brev. Jeg sender kvitteringene i posten. Tar en 2-3 uker før pengen er inne på konto. ALDRI noe tull:o) Og vi har bestilt mye, mange ganger......Anbefales
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Bestilte første en gang og betalte med kreditkort,da fikk jeg mail etter noen dager at de ikke godtok kortet. Så jeg bedtilte på nytt og batalte med vanlig visa. I dag kom pakke nr 2 i posten..... Får bare vente å se om jeg får kredit regning da,har ikke brukte det kortet før.Men litt irriterende da!Trenger hvertfall ikke bestille på en stund... Får gubben til å faxe det fra jobben i morgen jeg:-) Men sender du mail i tillegg og forklarer eller skriver du på hvem det er fra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå