Gå til innhold

Noen som har kjøpt kjole i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger nå tur til Køben for å titte på antrekk til meg og han. Leser på Din Side at man kan spare opp til 43% av prisen på å kjøpe kjole her (http://www.dinside.no/php/art.php?id=288485), så det er jeg veldig spent på å se om stemmer. Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dro til dk med en venninde som skulle gifte seg. fant drømmekjole+alt tilbehør til 11000. husker ikke helt hvor mye hun sparte, men tror nok det var ihvertfall 3-4000 på bare kjolen. vi kjøpte den i tønder, så det er jo langt fra køben, men kbh er jo proppfull av brudebutikker. lilly er et typisk dansk merke, med fine og billige kjoler. mye bra på salg også.

husk å bestille tider i butikkene med god margin imellom. ellers kommer du nok til å få et lite problem. jeg hadde satt av et beløp til taxi så du bare kan suse avgårde mellom timene og koooose deg!!

husk også å sjekke m toll ol. det er ikke sikkert du får den med med en gang. venninden min fikk en stygg overraskelse på 4000 kr når hun skulle hente kjolen i norge.

så heldig du er!!! hvis dere vil ha et lite og koselig, litt enkelt, sentralt og billigt hotell kan jeg anbefale hotell jørgensen. det ligger èn holdeplass etter hovedbanegården på nørreport.

lykke til

Skrevet

Takk for svar! Er tilbake fra København nå og fant en fin kjole, men jeg klarte ikke bestemme meg der og da, så da ble det ikke noe. Veldig vanskelig dette her... Får fortsette letingen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...