*ale* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Himmel og hav!! Nå har han brukt 40 min på trekvart skive.... Her om dagen satt vi i en time ved middagsbordet mens han spiste.. Småsmåsmå tugger, masse tull og tøys.. Nå er vi ekstra tålmodige i denne perioden, siden han har vært veldig syk og gått ned masse i vekt.. Skal få litt "fett" på lille kroppen... Men hva er rett? La ham sitte og sitte og bare vente? Eller skal man avslutte måltidet etter en viss tid??
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Har det litt på samme måten her,hun kan godt bruke en time på frokost/kvelds.Nå skal det sies at hun ikke sitter med kjøkkenbordet da,da hadde hun ikke spist i det hele tatt.Middagen tar også tid,hun nekter å sitte i ro med bordet,så det ender med at jeg løper etter henne med skjeen sånn at hun får i seg noe. Er også usikker på hvordan jeg skal løse dette,hun er to år.
*ale* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kutta ut løpinga.. Vil han fra bordet så er måltidet over... Ikke enkelt nei.. Han er så småspist, og ikke akkurat noen kraftplugg.. Og har fra han var litt over året NEKTA å bli mata, skal spise selv!! Sta som et esel han lille der
1stor1liten =) Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Samme med snuppa her, blir 3 år i mai. kan bruke evigheter på maten! blir nesten litt sprø til tider,men har satt meg til ro med at hun spiser når hun blir sulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå