Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Da er det hver dag igjen..buhu....Har hatt det så flott på tur..Deilig å ligge på hotell..Men måtte bare le av vår flaks da vi havna rett over musikken,var ikke så lett å skulle sove når veggene rista av rytmen på musikken.Men da vi ringte ned til resepsjonen så var de hjelpsomme og vennlige, fikk nytt rom med en gang og ikke bare det ,men ett større rom også:0) Eneste er at det ble ikke så mye soving som jeg hadde håpt på da, fant ikke helt roen.. Mamma harl ovd å passe en lang helg så kanskje blir det ny tur i mai/juni.... Hejmme hadde det gått kjempe bra, minsten sov hele natta han...Noe han ikke pleier å gjøre. De store guttene koser seg på besøk hos farfarog farmora...Rart å bare ha de minste hjemme.. Enste nedturen var at søstra mi begynte å lage bråk ang,huset med en gang vi kom hjem..
Karomamma Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Å, så kjipt at den fine helgen ble dempet av hustøyset deres!! Høres ut som dere hadde eb fin kjærestetur i hvert fall - det er så utrolig viktig å ha litt tid sammen innimellom!! Herlig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Godt å komme seg litt bort, selv om man raskt blir minnet på bråket hjemme.......Skulle ønske du kunne bli så sint at du ba søsteren din klappe igjen nebbet og gå og kjefte på sitt eget speilbilde istedet!!! Sånne mennesker fortjener å høre det.......... Kanskje vi her må hjelpe deg;-))
frøydis m/ 4 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Så godt at du har hatt en flott helg! .- Og trenger ikke å sove så mye på kjærestetur vet du... :=) Lettere å reise fra ungene en annen gang også, når de har hatt det bra og ikke slitt barnevaktene helt ut. Leit med bråkete søstre. Håper hun kunne skjønne at her er det du som har retten på din side og at hun ikke trenger bråke og krangle med deg i det hele tatt! Skamme seg skulle hun...
Sara Rompompei Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Åh, så deilig med litt luksus i hverdagen. Tenker det gjorde litt godt jeg Pass på så det ikke blir så lenge til neste gang ) Og hu søstra di skal du bare heve deg over.. Det er hun som dummer seg ut her. Får håpe hun har såpass oppi topplokket at hun skjønner hun er urimelig en eller annen gang. sånn når alt har ordnet seg og ting roer seg litt. Stå på du Idefix, ikke gi deg. Det er ingen som tjener på familiemedlemmer som lar seg tråkke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå