Gå til innhold

Da blir det ny legetime i dag da;(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder seg seriøst på og blir gal!!!

Noen her kjenner til historien om jenta mi på 5 år som er syk.. Vært inn og ut av sykehuset og legesenteret siden nyttår nå.. Og fikk sist beskjed om at hun har astma,mest trolig diabetes og noe feil på hjertet..

Ventet i mange uker på time til hjertespesialist nå,men det kan ta enda en uke..

Snakka med sykehuset før helga,og de sa jeg måtte til fastlegen igjen,så blir vi sendt til sykehuset..

Kan ikke huske sist jeg sov ei hel natt,er så sliten og er så bekymret for jenta mi..

Hun har grått i HELE natt,og sakt at hun ikke orker og ha mere vondt nå,synes så synd på henne... Ikke normalt at hun skal gå og ha så vondt!!!

Ble langt og sytete dette,men føler meg så fortvilet nå:(

Takk for at du orket og lese!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars jenta di!!

 

Det er som å få knust hjertet sitt når de har vondt og man ikke kan gjøre noe..

 

Lykke til hos legen i dag, håper de snart finner ut av det!!

 

 

Klem:)

Skrevet

Uff stakkars henne og stakkars deg!!!

Grusomt å se barnet sitt ha det vondt......

 

Håper virkelig de kan finne ut hva det er som feiler henne slik at hun får god hjelp!!!!

 

Krysser armer og bein!!!

Skrevet

Huff stakars jenta di. Håper hu snart kan få noe hjelp til å bli kvitt smertene.

 

klem til dere begge

Skrevet

Tusen takk alle dere=)

Hun har jo gått sånn snart 1 år..Men først nå i jula at det ble skikkelig ille da!!

Det er slitsomt ja,for oss alle!!

 

Skrevet

Nei og nei! De må da kunne få litt fortgang i ting når hun har smerter! Hvor er det hun har vondt da?

Uff, det er forferdelig når barna lider. Det er helt grusomt.

Ønsker jenta di god bedring og håper dere får noen klare svar snart!

Skrevet

Å nei, så trasig. Stakkars alle sammen. Håper virkelig dere finner ut av det nå. Og hun skal ikke ligge og ha vondt, stakkars liten. Spark legen i rumpa og si at dere skal til spesialisten NÅ! ;)

 

Lykke, lykke til i dag.

Skrevet

Takk=)

Ja,noe må gjøres nå,vi kan ikke holde på sånn lengere..

Jeg føler meg helt rar..Og bare noe spørr meg hvordan går det med ...,da knekker jeg sammen og begynner og gråte..Tåler ingenting om dagen.. Hoff!!!

 

For du som spurte,hu sier hun har vondt i puppen sin, (på begge sider)

Spesielt om hun er mye i aktivitet,da begynner hun og gråte og får masse vondt.. Og må bare holde seg i ro..

Skrevet

Ikke rart at du knekker sammen. Dere har fått en kronisk diagnose (astma/diabetes) og du ser at jenta ikke har det godt. En mors verste mareritt. Skjønner deg så godt. Synes du er flink jeg, dette har jo pågått en stund.

 

Gir deg en stor klem, og god bedring

Skrevet

Tusen takk for det!!!

Håper de gjør noe i dag og ser at det går ikke og bare vente på time..

Grusomt og gå og vente!!

Hun har feber 1-2 ganger pr.uke også,uten at det er noe som "feiler" henne.. Hoff!!!!

Takk for klemmen=)

Skrevet

Usja,, stakkar lita jente :( føler så med dere! Nå får de legene få ut fingeren gitt.. Ønsker snuppa de MASSE god bedring, og sender en stooor trøsteklem til mamman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...