Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 gruer meg noe så innmari.... kan noen muntre meg litt opp og si at dette går bra vennen min;(
Sivalur Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Du det der går så bra at! Ikke noe problem i det hele tatt! Og etterpå slipper du tenke mer på det, mensen blir lettere, kanskje helt borte også, tenk så deilig!!
___ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er ikke noe problem. Litt ubehagelig i 10 sekunder og så er det over. Da slipper du styret med prevansjon i 5 år. Det er deilig det! Lykke til.
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 ok... puuuuhh....puster litt lettere nå! skikkelig pyse vet du!!
MikroMidas Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Dette går bra, vennen min ((: Var ikke vondt - bare litt kaldt, he he. Kanskje du får litt menslignende smerter og litt småblødninger de nærmeste dagene, men vanligvis ikke noe som en Paracet eller to kan holde i sjakk. Går så fint så!!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 jeg og grua meg veldig. men legen sa jeg kunne ta en paracet og to før jeg kom til timen!! gjør det du og:) Lykke til!!
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 ja det var lurt! hiver innpå et par paracet på forhånd jeg også tror jeg!
allergibarn Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 dersom du har en lege som har gjort det tidligere så er det vanligvis ikke noe problem. Har du hentet pakken på apoteket ser den jo giga-stor ut, men selve spiralen er bitte-bitte-liten. De skyver den bare på plass, er ikke vondt i det hele tatt. Har du nettopp født også? Legen anbefalte meg å gjøre det ved 6 ukers kontrollen etter fødsel, for da var det enda enklere. Husk å spør om trådene. Jeg måtte tilbake på kontroll etter et par uker og da lurte hun på om jeg ville klippe trådene litt kortere. Jeg hadde jo glemt å spørre sambo om de plagde han (he he he) - så jeg sa "nei da" og så kommer jeg hjem og da sier han at de trådene var så ekle..... skitt. Utrolig deilig å slippe mensen og alt annet! lykke til, det er over på 10 sekunder :-)
Kosel Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Grua meg skikkelig, men bestemte meg for at jeg skulle klare å slappe helt av. Det gjorde jeg og det gjorde overhodet ikke vondt. Kjente såvidt at de førte "innsetningstuben" opp, men var hverken vondt eller ubehagelig. Ikke har jeg hatt noen smerter eller lignende i etterkant heller. Hatt litt uregelmessig blødning de siste par ukene, men det retter seg jo opp etterhvert og da slipper jeg å tenke på prevensjon, storel,lange og smertefulle mensperioder de neste fem årene c",) Always look on the bright side;)
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2008 fikk jo helt hetta når jeg hentet pakken på apoteket og så hvor stoooooor den var!! måtte åpne den når jeg kom hjem fikk litt små panikk kan du si.. he, he,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå