Gå til innhold

Jeg HATER svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og jeg bruker ikke ordet hater så lett..

Hun er et dårlig menneske og mor. Min samboer har så mye indre hat og issues med henne, da hun aldri har vært en mor for han. Hun skylder min samboer, hennes sønn, en stor del penger. Og hun prioriterer sin andre sønn fordi han alltid har bodd hos henne (sambo flytet da han var 12 til faren sin) Når de prater sammen bruker hun ufint språk og er ikke sitand til å se ting fra andre vinkler. Hun bryr seg kun om seg selv og sine interresser. Hun har ødelagt så mye for min samboer og fortsetter. I jula presterte hun og svigerbror og starte en høylytt krangel og de skrek og svigerbror truet med å banke sin egen bror (sambo) og sa "kom til h**** ut av huset mitt!" (han bor hjemme hos moren sin) Alt dette foran lille snupp på 11mnd.

Det som gnager på meg konstant er at disse menneskene er familien til snuppelupp, og jeg ønsker ikke se dem i det hele tatt. Unngår det som pesten (de bor ikke langt unna) Jeg har grått mine tårer og holdt sinnet mitt inne. Men nok er nok, jeg ønsker ikke at min datter skal måtte oppleve høylytte krangler og trusler ved familie sammenkomster.

Det skal også sies at mine foreldre ikke kan fordra henne heller (basert på egne erfaringer)

Uff, ble langt og rotete det her. Men syns dere jeg er urimelig? Når jeg da vil kutte all kontakt? Hun har fått mange sjangser tidligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette hørtes ikke bra ut..

Jeg ville ha kuttet kontakten.

Skrevet

Om hun skylder mannen din masse penger ville jeg først passet på å få hjelp til å kreve de tilbake før jeg hadde kuttet all kontakt. Selvfølgelig skal jenta deres slippe slik kranglefanter av noen slektninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...