Gå til innhold

El.. og syk samboer :(

*Ine* m/ novembergull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt frustrert nå.. Fikk positiv el- test i går, og hadde endel el- slim. Samboeren min var syk, og orket ikke å ha sex :( Men vi hadde sex fredag kveld og lørdag formiddag. Han føler seg bedre i dag, så kanskje det ordner seg med en runde i kveld også.. Tror dere det holder..? Har lest endel om el, og at det er størst sjanse hvis spermen ligger å venter på egget.. men er litt redd for at det har gått for lang tid fra lørdags formiddag... Noen som har tanker om dette..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg ble gravid så hadde vi sex på fredagsnatten og hadde pos el-test søndag ettermiddag og ble gravid;) Spermier kan leve opptil 5-6 døgn faktisk, mens et egg bare lever max 2 døgn tror jeg. Lykke til for sjansen er der ja.....

Skrevet

ååhh.. kjenner håpet stiger =)

Skrevet

Hehe, det er bra og lykke til;=) Får håpe det blir en pos test på deg neste mnd.....

Skrevet

takk for det :)

Har sannelig gjort en innsats her nå, hehe. Tok en ny el test på mandag, som var like positiv. Altså hadde jeg positive tester sent søndag kveld og på mandag ettermiddag (kl 16.00 ca..)

Samboeren min var i bedre form igjen, og var ikke vanskelig å lure med i sengen på mandagskvelden. Det ble enda en runde på tirsdags kved, sån for sikkerhets skyld.. Tok en tredje test på tirsdag, som var negativ. Vi burde vel ha rimelig gode sjanser for å treffe el nå da..? håper i allefall, hadde vært så fint med en positiv test snart :)

Skrevet

Hei Ine.

Hadde du EL-slim mandag også?

Du skjønner, jeg sitter i en liknende situasjon her; eggeløsningen min kom mye tidligere enn forventet denne måneden, oppdaget slimet tidlig morgen på dag 12, og hadde ikke sex før på kvelden, og da hadde det ikke vært slim i løpet av hele dagen ...

Så lurer altså på om man kan få positivt resultat på EL selv om slimet ikke er det?

Skrevet

Min el kom også tidligere enn forventet. Sist pp hadde jeg pos el-test på dag 21, denne gangen var det på dag 15.

Jeg hadde litt el slim på lørdag kveld og på søndag, men ikke på mandag nei. Var pga slimet at jeg tok el-testen på søndag, var jo sikker på at det var nesten en uke igjen til el siden jeg har hatt et par ganske lange sykluser i det siste..

Har lest at el-slimet ofte kommer en stund før el, så man kan få pos. el-test selv om slimet ikke er der ja..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...