Gå til innhold

Madrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei skikkelig god fjærmadrass(dyr, betalte 8-900 på Simobutikken) frå forrige barn som var utruleg pent brukt(ikkje sølt verken melk, tiss eller anna i), er det slik at den berre må kastast og vi bør kjøpe ny til nestemann? Vi vil jo ikkje ta nokon sjansar med gullet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Har en helt fin madrass fra forrige barn. Har reid opp sengen med den og lagt på en nyvasket overmadrass. Tror det vil bli fint for barnet. Tenker ikke kjøpe ny, men bøør man egentlig det?

Skrevet

Jeg ville bare luftet madrassen godt, banket den godt med teppebanker. Hvis trekket kan tas av og vaskes ville jeg vasket det. Ellers hadde jeg brukt en fuktig klut med lunket såpevann og tørket av madrassen.

Jeg hadde ikke kjøpt ny madrass, men brukt den gamle.

Skrevet

Samme problem som meg du,jeg har og en madrass som jeg betalte over 1200 kr for.den og er helt "ren" og ikke tisset sølt melk på eller spy.MEN den har stått på lofte uten og ha vert pakket inn i noe form for beskyttelse....så jeg vil IKKE bruke den til den lille. (det er snakk om 3 år denhar stått der ubeskyttet) men min samboer mener bestemmt at det er tull og kjøpe ny madrass,han mener den er helt grei og bruke, men jeg NEKTER, så han blei sann passe irritert og på sto jeg var over beeskyttende og det vart vertfall ikkje aktuelt og kjøpe ny madrass til den prisen..

Blei utrolig irritert på han da,jeg hadde ikke lagt meg ned på en madrass selv som har stått så lenge på ett kaldt og uinredd loft. så jeg kjøper ny madrass, så får han heller bli sinna! hehe,det går for over kjenner jeg han rett.

Men jeg har panikk for det sant,og hadde ikke sovet godt om jeg visst gulle måtte sove på noe sant.

mitt råd er kjøp ny,har gjort det med vugga og.

Skrevet

jeg bruker samme madrass som jeg brukte til nr 1. nå skal babyen ligge på lammeskinn oppå da, men en skikkelig fjærmadrass holder seg sinnsykt bra. og hvis det ikke er tiss og alt sånt på, så ser ikke jeg problemet :) madrasser er dyre, og de små klarer ikke å ligge den ned eller slite de ut. Min mening da :)

Skrevet

med en overmadrass som kan vaskes på 60 grader/lammeskinn ser jeg i allefall ikke problemet. Vi kommer til å bruke samme madrass og overmadrass, siden den øverste kan vaskes på 60.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...