Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Synes ikke det er lenge siden vi prøvde de første skoene hun skulle få av farmor og farfar.....str. 20 svømte hun i, så vi endte på str 19. Nå er plutselig str 22 for lite og klærne vokser hun jo fortere ut av enn vi rekker å handle inn...... Blir 2 år om 2 mnd og bruker 23/24 i sko, 98cl i klær og veier over 13 kilo!!!! Lille babyen min..... Hvor store er deres?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 hehe.... vi har ei lita ei som bruker 92/98 i klær og 22 i sko og hun veier i overkant av 12 kilo :-) hun er ikke så liten hun her heller.... :-) hun b li rjo ikke to før i juni.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Hihi, skal si det er jentene sine ja:-) Ikke lenge før de tar igjen mammaene sine!!
Karomamma Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 He he, småjenter lizzom... Jentene deres er omtrent akkurat like store som Karosnuppa. Og hun blir 3 i mai
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Det er jo nettopp det! De vokser litt fort synes jeg:-) Eneste gangene jeg synes hun er bitteliten er når jeg kommer i barnehagen og ser alle de små menneskene.....der er hun jo en av de minste og da får jeg nesten litt vondt i hjertet mitt....lille babyjenta mi:-)
Maud Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hi hi, liten er hun ikke. Lillebror er akkurat 2.5 år i dag og har enda ikke vokst helt ut av str 86. På kontroll for et par uker siden var han 92 cm og 12.7 kilo. Tror 22 i sko er litt stort ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Det er jammen forskjell ja:-) Men at lille rosa blir en langbeint folunge er nok ikke så rart med oss som foreldre! Vi er jo 1.77 og 1.86 på strømpelesten:-) Det som er så underlig å følge med på er de små hendene og føttene, som vokser og vokser:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå