Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 er d farlig??var ikke så hardt men...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Så lenge du ikke har noen smerter, og kjenner liv, hadde jeg ikke tenkt noe mer på det. Jeg datt flere ganger i mitt forrige svangerskap, tom ned en trapp, gikk helt fint :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hadde jeg detti på isen eller i trappa etc, så hadde jeg ringt føden for å få en sjekk. Da hadde jeg slippi å bekymra meg. Og en ekstra test for å se om den lille har det greit skader vel ikke??!! Ring og hør med føden eller en jordmor du...
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg datt selv for par uker siden. Skulle til sykehuset samme dag for UL-kontroll, så jeg bare nevnte det for dem at jeg hadde falt. Men hadde ikke vondt. Ikke så godt når man har litt bekkenløsning. de på Kvinneklinikken tok jo helt av da...Ble nesten litt redd jeg da...hehe..Men alt var bra med lille i magen... Foreslår at du ringer jeg, for sikkerhetsskyld... Bedre en gang for mye enn for lite. Og du slipper å bekymre deg...=o)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Gjorde det samme selv da jeg var gravid, men ringte ikke. Nevnte det til JM på kontroll ett par dager etter, og hun sa at det var kjempeviktig at man sjekket sånn. Fordi morkaken kan løsne. Ikke for å skremme deg, for det er høyst uvanlig at det skjer! Men ring for sikkerhets skyld! En sjekk for å se at alt er bra = en liten ekstra tjuvtitt på den lille;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå