Gå til innhold

når kan man begynne med tiltak for å ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sette i gang fødselen? Er så lei, har 31 dager igjen til termin. Har det noen hensikt å prøve sex nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm ... Lungene til babyen er ikke moden enda... det er en grunn til at den skal være inne i magen i 40 uker...

Vi er alle driiiit lei (har termin i dag) men babyen har det best der den er i 8. mnd. Vent med tiltak til det nærmer seg termin... - Ingen ting hjelper allike vel - ikke uten at livmoren din er moden....

Skrevet

Ville ha venta slik som hun over her anbefaler. Babyen kommer når den er klar for det. Men når du nærmer deg termin, så kan du prøve på de klassiske tiltakene som sex, komlemiddag, hel vask av hus, lange gåturer, div te som visstnok skal hjelpe mm..

Ps jeg prøvde alt dette forrige svangerskap fra termindato, og gutten min kom elleve dager over tida.

Skrevet

Hei...

Er så driiit lei selv. 26 dager igjen til termin. Har lyst å prøve å sette i gang fødselen selv men velger å vente til jeg er fødeklar... Ikke lenge igjen til da heller...Er ikke sikkert jeg komemr til å prøve heller...

Men synes du skal vente til du er ute i permisjon i så fall...Hadde sex for litt over en uke siden..Hjalp ikke på meg..=o/ men jeg tror man i så fall bør ha sex ofte....

Skrevet

Det er jo ikke forbudt å ha sex i svangerskapet, ei heller på slutten. Så vil du ha sex så har du sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...