Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er vikar og har fått kontrakt fram til permisjonen begynner. Hvis jeg blir sykmeldt nå og evt blir det fram til permisjonen, får jeg da sykepenger på lik linje med en som er fast ansatt? Jeg har også timeslønn, vil det være noen forskjell på hva jeg får i utbetaling siden jeg har timeslønn og ikke fastlønn?
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 da jeg var vikar,så fikk jeg sykepenger,men tror det er en regel på hvor lenge du har vært det osv,men vet sjefen min er extra snill,men vet ikke helt hvordan reglene er,men det kan du sikkert lese om på nav sine sider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå