Gå til innhold

Noen som vet dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vikar og har fått kontrakt fram til permisjonen begynner. Hvis jeg blir sykmeldt nå og evt blir det fram til permisjonen, får jeg da sykepenger på lik linje med en som er fast ansatt?

 

Jeg har også timeslønn, vil det være noen forskjell på hva jeg får i utbetaling siden jeg har timeslønn og ikke fastlønn?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var vikar,så fikk jeg sykepenger,men tror det er en regel på hvor lenge du har vært det osv,men vet sjefen min er extra snill,men vet ikke helt hvordan reglene er,men det kan du sikkert lese om på nav sine sider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...