Gå til innhold

Hvordan har det seg at sykdoms- og feberbefengte unger er helt hypre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phu! Blir helt utslitt av rakkern jo! Nei, han går ikke på medisiner med bivirkninger. Får kun febernedsettende på kvelden (og kanskje på dagen ved behov).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyfebrile blir de nærmest maniske, mine også, veldig skremmende - snakker manisk fort og med vanvittige tankesprang og av og til helt fjerne (før febernedsettende virker). At du ikke heller gir ham febernedsettende på dagtid om det er feberen som gjør ham sånn? Må jo være en fordel å være i ro om han skal bli friskere?

Skrevet

Jo da, men det står på pakka kun 3 ganger i døgnet og det hender vi må gi på natta fordi den stiger kveld og natt. På dagen er den relativt lav, men med eller uten febernedsettende er han helt i hundre og tre å tju. Må ty til smokk og Elias for å roe han litt :)

Skrevet

Begge mine blir hyper av paracet. Så hvis de har feber om natta, så vurderer jeg hva som er best, la de ha feber og få sove, eller å gi paracet og være våkne resten av natta... Jeg er jo som regel våken allikevel når de er syke, så om de lages med feberen får de klart febernedsettende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...