Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Gutten min nærmer seg snart 1 år, og vi skal inn til ny mekling. Han har nå gutten ca 8 timer i uka, men kun på dagtid. Nå vil han kreve overnatting, men dette ønsker ikke jeg, da han er uansvarlig, lar folk røyke i samme rom som han, ikke gjør som jeg sier i forhold til spising/soving, samt at jeg frykter han plutselig vil svikte guttungen. Han har også et voldsomt temeperament. I tillegg har han gjenntatte ganger blitt dømt for svindel, og har masse "uvenner", som jeg er redd plutselig skal komme på døra hans osv. Noen som vet hvordan dette kommer til å ende, og hvordan en eventuell rettsak vil utarte seg?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hvis du ser på et innlegg lenger ned her ser du at fedrene nesten stiller sterkt uansett hva. Er helt sjokkert over at den faren fikk samvær i retten!! Tror ting som røyking ikke har noen betydning. At han er uansvarlig må du bevise og selv om han har slått mor helseløs får han faktisk samvær så lenge han ikke har gjort barnet noe. jeg er selv i en situasjon hvor det en dag antagelig vil bli rettsak da jeg aldri sender barnet ditt uten at noen tvinger meg til det. Og jeg er overgitt over hvor rettsløse barn er!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hvilket innlegg tenker du på? Kan ikke finne det...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hmm, noe med "gjelder lovene bare for fedre"...noe sånt.. Nå er det jo klart at en får jo bare høre den ene siden men syns så ofte jeg hører om at barna blir tilsidesatt for å kunne tilfredstille foreldrene og at det skal bli rettferdig for dem. Får så vondt i meg av at det skal være å vanskelig å få beskytte barna sine fra en forelder som neppe bringer med seg noe godt. Jeg tror faktisk ikke at det å tvinge et barn til å være hos en "dårlig" forelder annehver helg veier opp for at barnet er "heldig" og kjenner begge sine foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå