Gå til innhold

dritgrei hei hei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi heier idag og du mååå holde oss oppdatert:-)

Dette blir spennende!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg heier også... men det skjer ikke noe før klokken to.... for det er nye regler som handler om at man må vente et døgn på noe.... jeg vet ikke helt hva man veter på jeg :-))))

Skrevet

Det er den som venter på noe godt skjønner du:-))

Men det var igrunnen en teit og dum, ny regel synes jeg.....like greit å kline igang moroa vel!!!

Skrevet

ja det syns jeg også ha ha ha ha

men jeg er så stolt over at de som var her syns det var kosleig her, så jeg har i grunnnen fått noe jeg kunne leve på det ventedøgnet :-)

Skrevet

Kanskje jeg skal ringe megleren og få igang budrunden:-) Si at jeg har sinnsyk dårlig tid for jeg skal føde hvert sekund...........mohaaaa

Skrevet

ha ha ha ha... det blir nok ikke offentlig gjort før to uansett.... men da.... kan du ringe inn det ene budet etter det andre!

Skrevet

hehe..........2.3 2.4 2.5 2.6 osv...............hihihi..........håper det er det som skjer!!!!

Skrevet

2.7 2.8 2.9..... det trenger aldri å gi seg egentlig!

Skrevet

4,5!!!! Siste bud!!!

Skrevet

den er god! Da slår vi til!

og jeg blir med på spa til våren !

Skrevet

Da måtte nok jeg holdt meg hjemme, med vann og tørt brød:-)

Skrevet

He he, synd det ikke er lov å tulleringe inn noen høye bud... Jeg heier!!

Skrevet

Ja her går det unna!! :-)))

Jeg har aldri solgt hus jeg, så jeg kjenner ikke denne følelsen, men skjønner jo at dette er grusomt spennende!!!

Skal heie opp budene jeg så føler jeg at jeg også får være med litt på dette!! :-)))

Skrevet

Hva er forresten prisantydning på herligeheten din?

- Bare slik at vi får med oss når dette virkelig tar av!! :-)

Skrevet

jeg tør ikke å si det for da er dte så lett å finne huset på finn, men kommer vi opp i 2.5 så kan alle klappe og juble og sprette champisen!!!!!

Skrevet

ok! da gjør vi oss klare til det!! Krysser fingre og tær og alt som er så nå er det ikke lett å få gjort noe annet!! Kanskje vi må en tur til fysio etterpå for avspenning :-)

Skrevet

Jeg er helt sikker på at dette går bra. Det må jo det, du skal komme østover og ha det bra :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...