mamica Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Flere? Jeg er gravid for første gang. Er litt bekymret og det hjelper ikke at jeg falt på isen på torsdag. Jeg falt riktignok på rompa, men begynner å bli bekymret nå...
jacobblirstorebror Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei, ingen grunn til bekymring. Jeg kjente liv for første gang rundt uke 20 når jeg var gravid første gang. Ikke unormalt det. Du vil nok kjenne litt "bobling" snart. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er nok vanlig å ikke kjenne liv tidlig når det er første gang. Du har sikkert kjent det, bare du ikke vet at det er det du har kjent. Med min første oppdaget jeg plutselig at det måtte være den lille, og da hadde jeg jo kjent det lenge egentlig. Det skal kjennes nesten ut som en sommerfuglvinge som kommer borti deg der babyen ligger. Mange er usikre på om det er innbilning etter om de virkelig kjenner liv. Blir sterkere etterhvert da. Du kan kanskje ringe jm for å høre hjertelyd dersom du er nervøs? Så sier du bare at du falt på isen og ble litt skremt av det. Det gjorde venninna mi, og alt var greit, men hun ble roligere selv etterpå.
Chick Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har heller ikke kjent noe enda og er i uke 21 nå Men jeg har foranliggende morkake, sånn den tar i mot alle sparkene tror jeg;)hehe..kanskje du også har det? Var på UL på torsdag og alt var helt fin-fint! Så vi må nok bare være litt tålmodige;)
mamica Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Takk for svar, jeg har også morkaken foran ja. Men har nå bestilt legetime i.o.m. at jeg falt....Vil bare høre hjertelyden, for å roe meg ned...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk beskjed av JM at det kunne gå helt til 24. uke før jeg kjente noe og mye lenger før jeg kjente spark.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 jeg har også foranliggende morkake...bevegelsene begynte først nå å ta seg opp, jeg er i uke 22:) Så ta det med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå