Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Etter man har fått bebyen,ta seg en tur ut å ha barnevakt til han... Hva syns dere???
BlåklokkaVest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Her tror jeg en må følge magefølelsen litt + en må se om babyen tar flaske..... Min veninnes baby er 8 mnd nå, og nekter fremdeles å ta flaske. Har gjort det hele veien..... Tror det skal høre med til sjeldenheten altså! Vil bare si at det er ikke en selvfølge at slikt går på skinner. Det kan ta litt tid å venne de til flasken. De fleste babyer tar flaske når de er rundt 2-3mnd, er mitt inntrykk i alle fall. Jeg klarte ikke å gå fra babyen før den var nærmere 6 mnd, og det var ikke lenge vi klarte å være borte. Det var rett og slett fælt å være borte! Ikke bare for meg, men for mannen min også! Vi tok oss en tur på dans, men når klokka var litt over tolv kom mannen min og sa med litt betuttet uttrykk at han hadde litt lyst å gå hjem til gutten vår......Jeg nikket iherdig "jeg også!", så vi gikk hjem :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Tja... er vel som sagt at man må se det ann... Selv er sønnen min flaske barn så han hadde sin første overnatting når han var 3 uker gammel..=o) Må si, det var godt å få sove en hel natt, selvom det var veldig ensomt også...Var litt for rolig i huset... Skal vel sies at han også hadde kolikk da..Så vi fikk kjørt oss skikkelig i grøfta.. Men Det er ikke det samme som før å dra ut...Blir til at man går ut og savner hjem igjen, til den gode babyen...=o)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Når den kan ta flaske og når du føler deg klar for det.... Jeg dro i 30 års lag da jenta mi var 2 mnd. Det var ok, men jeg tenkte mye på ho, og jeg måtte pumpe tre ganger i løpet av kvelden.... Ikke orket/ville jeg ha noe serlig alkohol heller. Følte jeg hadde "glemt" noe hele tiden, og det jeg hadde glemt hjemme var jo lille-jenta..... Men det er godt å få luftet seg! Da ho var 7 mnd, dro jeg på helgtur med veninner, ei natt overnatting. Det var veldig ok, og da var mannen min hjemme med jenta... Da hadde ho jo så smått begynt å spise grøt, og tok flaske veldig greit... Gleder meg veldig til å ta en tur ut snart selv... Men tror vi kommer til å invitere mye til grilling her hos oss i sommer, så slipper vi å dra bort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå