Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har nå vert singel i 6 mnd....hadde tidligere et fantastisk sexliv med min kjære... Nå merker jeg at jeg er så kåt at jeg snart MÅÅÅÅ få kost meg litt...så var inne på kondomeriet.no i går å bestilte varer....en naturtro dildo som skulle vere deilig....kan knapt vente..... Men så er det jo noe med at jo mer man koser med seg selv jo mer lyst får man på ekte sex.... Har en kamerat som er singel...problemet er at han gjerne vil noe mer med meg....har snakket om at jeg ikke er intressert i noe alvorlig med han...men gudene skal vite at jeg kunne tenkt meg å knulla han heftig til tider....jeg har jo behov jeg og.... Er det flere med meg som blir "gal" av å ikke ha noe sexliv..... Merker jo bare jeg sitter å skriver at jeg blir våt og klar som bare det....pokker at eksen min bor flere timer unna...for jeg vet at han hadde stilt opp Han er også singel enda.... Vi hadde i sommer sex opptil 5 ganger om dagen ( da hadde vi fri da)mmmmmmmmm savner det ja....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Er ikke singel, men bodde i utlandet en periode med mannen hjemme i Norge. Klart jeg måtte ty til litt hjelpemidler - kunne jo ikke akkurat leve i sølibat heller... (Nå mener jeg i form av tekniske hjelpemidler, ikke utroskap...). Har du en kompis som er sånn at du kan tenke deg å ha sex med han og han med deg så er det vel helt greit det også - så lenge du vet at de ikke er fare for at en av dere utvikler følelser for den andre - vi lever jo tross alt i 2008 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå