Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noen som etterslyste UL-bilde av en gutt, for å se om de selv kunne finne ut av kjønnet på sitt bilde. Har lagt ut på min profil, men det er SÅ tydelig på mitt bilde da. Gutten min mooner og man kan se ALT, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, jeg har et helt likt bilde av bebissen i magen min! Til og med sønnen min på 3 år så at han fikk en lillebror! Vi skal på 3D i dag og da regner jeg med vi får se han vifte med fanten sin engang til -hvis ikke blir jeg i allefall DYPT sjokkert, hihihi

Skrevet

hehe...nei,det er ikke mye tvil der..

men har du tenkt å fortelle guttungen din nårhan blir stor at tissefanten hans ble offentliggjort på internett til og med før han ble født??hehe.... ;-)

arti når det er så tydelig...skal på enda en UL imorgen jeg..håper å få bekreftet at det blir jente da..har lyst til å hande LITT til.. ;-)

Skrevet

Hehe, nei, jeg tror ikke jeg skal fortelle gutten at jeg har offentliggjort snoppen hans på nett, hehe

Skrevet

he he...

tenkte meg det ;-)

Skrevet

Så arti da...

Fine bilder!

Fikk ikke noen bra bilder av nurket vårt jeg....og vil klarte heller ikke å se om det blir gutt eller jente...men det gjør jo ikke noe da..

Vi har forresten termin nesten samtidig...5 juli her etter ul.

Skrevet

heisann fikk også beskjed om at jeg venter en gutt, men fikk ikke noen klare bilder eller noe håndfast bevis slik som du har, men magefølelsen er vel ganske enig i at det er en liten gutt som skvulper rundt inni der :oP

Synes selv vi fikk ganske fine bilder av han.

de ligger inne på profilen om noen vil se :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...