Gå til innhold

Hvor lenge lar dere babyene deres gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er bare tre måneder - men den eneste måten hun greier å sovne på er å ligge i sengen å gråte i ca en halvtime imens hun trykker ansiktet opp i en koseklut.

Hun ser ut som hun går fra helt våken til overtrøtt på nullkommaniks...jeg greier aldri å finne tidspunktet mitt imellom.

Hun vil ikke ha pupp når hun blir sånn og roer seg - men sovner ikke om man går rundt med henne...

Strevsomt å høre på - men er det flere som har gråten som eneste utvei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på syns jeg, de er jo så forskjellige disse små. Knerten har også noen kvelder hvor han kun sovner slik du beskriver, noe jeg syns er forferdelig vondt, andre ganger pludrer han seg i søvn selv.

Vet ikke hvor relevant det er for deg men jeg syns denne linken ang babyer og skriking var veldig interessant:

http://www.awareparenting.com/comfort.htm

Lykke til!

Skrevet

Hvis han gråter i sengen sin før han sovner, skjer så og si aldri, så tar jeg han opp. Lar han ikke gråte seg i søvn. Blir han overtrøtt og skriker tar jeg han i armene og lar han heller skrike med armene rundt meg. Da går jeg rundt med han. Sovner da etter max 5 min. Så legger jeg han ned.

Skrevet

Begge mine barn har funnet roen selv i sengen mens de gråte. Jeg er alltid til stede og stryker forsiktig over kinnet. Jeg ser veldig godt på mine at de er trøtte og hører det på gråten.

Du må rett og slett høre på barnet og finne ut av hvordan du ønsker å gjøre det. Mange bysser dem i søvn og syns det er best for dem. Ingen fasit på disse små, bare mange gode mødre som gjør sitt beste for sitt barn. Men det er viktig at du gjør det du mener er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...