Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Var hos lege på GU på 6 ukers kontrollen, da var alt ok. Har hatt litt vondt spesielt ved bommelom etter fødsel, men vært bra ganske lenge nå. Har de siste dagene hatt litt vondt igjen og kjente oppi skjeden, den kjentes ikke normal...var akkurat som om det var "for mye" inni der hvis dere skjønner? Akkurat som noe mer har kommet til eller falt ned? Ble redd jeg nå for at det kan være noe skummelt, noen som har erfaringer? Har jo ikke akkurat kjent der oppe etter fødsel så vet jo ikke hvordan det var rett etterpå, men kjente etter nå fordi jeg syntes det var litt vondt. Er litt anonym jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Ikke helt sikker, men det kan høres ut som skjedefremfall. Syns jeg har hat noe lignende noen ganger, spesielt når jeg sliter med treg mage inni mellom. Det er knipeøvelser som vist nok skal hjelpe, hvis det er det. Har lest litt på Mammas kropp om det. Legger ved link. Det er flere tråder som omhandler dette, men du må gå litt tilbake for å finne de. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10931175
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er ca 3 mnd siden fødsel... HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det du beskriver høres ut som om det samme som jeg har hatt. Ifølge legen er det normalt. Det kommer pga det enorme trykket underlivet blir utsatt for under fødselen. Etter min første fødsel hadde jeg mye... Det hang nærmest ut av skjeden, så jeg kjente det hver gang jeg tørket meg etter å ha vært på do. Men det trakk seg tilbake etterhvert, tok noen mnd. Etter andre fødsel hadde jeg det i mye mildere grad.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Kan høres ut som livmorfremfall og det må behandles. Men stikk å få deg en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå