Gå til innhold

Normalt??


*Vilhaenbolleiovnen*

Anbefalte innlegg

Hei hei, jeg er nå i min 11 uke, og i går kveld fikk jeg magekrampe,(stikkende smerte øverst i magen) som kom og gikk, så fikk jeg litt menssmerter, men bare en kort stund. og nå er alle symtomene mine borte, ingen kvalme, og ikke litt øm i brystene engang, Har ikke hadd noen blødninger. Kan man miste uten at man blør, noen som har opplevd det samme??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg er 9+3, og har hatt litt av det samme. har også hatt litt mørk utflod med blodspor i. er bekymret som deg, men dar hørt at dette er normalt.man kan kjenne mens-smerter når livmoren vokser. vi får krysse fingrene og håpe det beste! dersom du ikke blør, burde det gå bra. kommer smertene igjen og er grusomme, ville jeg tatt en telefon til lege eller jordmor for sikkerhets skyld. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nei har ikke kjent noe mer, å det var ikke så fryktelig vondt, men var litt merkelig at smertene kom taktvis .. hadde egentlig tenkt å fortelle venner og familie neste uke, men tror jeg skal bestille meg en ul, så jeg vet om det er liv der inne eller ikke.huff liker ikke å gå å bekymre meg for alt og ingenting.

lykke til, til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...