petite fleur Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hvis jeg lager bunn av siktet speltmel, lager fyllet selv av hermetiske tomater, div grønnsaker og svinekjøttdeig og topper med lettost - det er vel en sunn pizza da?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Høres slik ut.Men obs.lettost er ikke godt på pizza:/
petite fleur Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har spist lettost i så mange år nå, også smeltet, at jeg synes det er godt nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå