Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene har jeg våknet av stramninger i mage og også i ryggen, som et stramt belte som har slynget seg. Snappet etter pusten enkelte gang for det sitter SÅ i. Kommet med 10 minutters mellomrom, bare noen få. Så stopper det opp.

Har da hatt kynnere før, men de har jeg ALDRI kjent i ryggen også - så er det noen andre her inne, jenter, som har kjent dette??og vet hva det er?? Jeg har 10 dager igjen til keisersnitt idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go måren:-) Jeg ville ha ringt føden,det kan jo fødsel på gang:-) Masse lykke til:-)

Skrevet

Men når det er så få, og det stopper opp med en gang, virker det ikke som om det er noen fødsel på gang. Tenkte kanskje det kunne være såkalte modningsrier. Dette er min fjerde fødsel, men har ikke kjent på dette her før - merkelige greier

Skrevet

Ja det kan godt være det og, men siden du er så nær målet så ville jeg iallefall tatt en prat med "kyndige".Greit å vær på den sikre siden:-)

Skrevet

Skal til fastlegen på kontroll idag så får ta det opp med han :-) men kan vel være at livmora er overstressa etter all hostinga mi da influensaen herjer :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...