>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Må bare dele med dere den fantastiske måten jeg våknet opp på i dag :-D. Sønnen min på 3 år kom og vekket meg med et kyss på kinnet og sa "gratulerer med dagen", jeg sa litt lettere forundret at morsdagen var jo i går, men han sa: "jammen, mamma du er så snill og jeg elsker deg, så vi kan ha latesommorsdag i dag og!" med verden største glis. Hehe, vi har nemelig sånne latesomlørdager innimellom på søndager hvor vi koser oss med restene av lørdagsgodteriet og ser på Ole Brumm, så det er sikkert der han har det fra :-). Han la seg godt i armkroken min og så sukket han sånn godt og lenge og sa: "Jeg har det bra jeg, mamma, for alle er så snille med meg. Jeg elsker alle i hele verden, jeg". Der har man kjærlighet i et nøtteskall -ble så utrolig rørt! Ikke bare det at han sa at han elsker meg og alle, men at han oppriktig har det bra! DET var godt å høre, for man vet jo aldri helt hva som foregår oppe i hodet på disse små, hehe. Min sønn er et sånn tenkende grublende vesen, så det er godt å få bekreftet at han har det godt! Er det noe bedre følelse i hele verden enn det båndet vi deler med barna våre? I think not :-D!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Nåååhåå... En sånn god gutt du har..=o)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Jepp, jeg er ordentlig fornøyd med han, kjenner jeg :-D
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Utrolig søtt! Håper jeg en vakker dag blir vekket på den måten:-) Fikk nesten lyst å komme å klemme litt på den lille gutten din jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå