Gå til innhold

Noen som slanker seg her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til å gå ned noen ekstra kilo! =) Jeg har rett og slett ikke peiling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Fedon: Ikke brød, pasta, ris, potet eller blandede kjøtt/ fiskprodukter. Og ikke sukker. Spis heller f.eks. rugsprø med makrell i tomat, soppomelett, kyllingsalat, cottage cheese, egg og bacon, koteletter, biff med grønnsaker, bønner og linser. Bytt ut kjøttdeig med karbonadedeig/kylling el. svinkjøttdeig. Hvis du må ha brød, spis speltbrød ;-)

 

Jeg begynte med dette forrige søndag og har gått ned 2 kg og gått inn 2 cm ;;-)

Skrevet

Jøss=) ikke verst=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvor mye du skal ned da. Jeg går på ketolyse, og det funker for meg :)

Har vært slapp i en uke, men fom i dag er det full skjærpings! :)

Skrevet

oioioio det var bra. ikke mer karbohydrater her heller da.. skal prøve i noen uker og så om jeg og kan bli kvitt de ekstra irriterende kiloene!!

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg har gått ned 10 kg siden nyttår. Det jeg gjør er å spise sunt, MYE frukt og grønnsaker, mye fisk, rent kjøtt, kylling uten skinn. Spiser fullkornpasta, grovt brød, pålegg som kalkunpålegg, egg, magerost, sild osv. Spiser også lett yogurt.

 

Skeier ut litt hver lørdag kveld.

 

Drikker MYE vann, ta en skive appelsin i vannet, det er kjempegodt!!!

 

Prøver å gå tur 3 ganger i uken.

 

Lykke til!!!

Skrevet

jeg går på xenical,har gått ned 4,9 kilo på ca 3 uker ,skal ned 15,1 kilo til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...