Gå til innhold

Når de ikke bruker body lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens rareste spørsmål sikkert :)

Når jentene deres ikke bruker body lenger, men fremdeles bruker bleier, har dere da på truser og trøyer innerst? Har ei som vokser ut av bodyene sine nå og lurer da på om jeg skal kjøpe vanlige truser til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har up&go bleier og vanlig t-skjorte. Tar ikke på truse, annet en noen ganger om natten for å holde en stor bleie på plass. Men dette er jo smak og behag da. "Name it" har bodyer i store størrelser om du fortsatt vil bruke det.

Skrevet

I barnehagen til snuppa vil de helst ha vanlige bleier, så da bruker hun truse utenpå. Hjemme bruker vi Up&Go og de har vi ikke truse utenpå, de holder seg godt på plass.

Skrevet

Vi bruker body fremdeles på jenta vår som blir 3 år i mai, og bruker str 92/98. Vil bruke body så lenge hun bruker bleie;-)

Skrevet

Snuppa mi på snart to har sluttet med body, ettersom hun bare bruker truser nå

Skrevet

Så lenge de bruker bleie, så bruker vi body. Det er jo så mye beder å slippe glippen, så hvorfor slutte med body?

Skrevet

Jenta mi på 2,5 nekter å bruke body lenger. Hun vil ha t-skjorte sier hun. Noen ganger vil hun ha truse utenpå bleien også. Men det er det sjelden hun får. Det er jo unødvendig siden bleien jo dekker samme området som trusa! Hun bruker trusebleier hjemme og vanlige bleier i barnehagen. For hennes del er det ikke noe problem med størrelsen på bodyen - hun har enda ikke vokst helt ut av strl 92 og jeg har flere i 98 liggende... Siden hun ikke vil ha dem lenger så lager jeg ikke noe oppstyr rundt det. Fungerer likegodt uten. Bare å putte t-skorta ned i buksa som vi andre gjør om vi ikke vil ha glipe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...