Gå til innhold

I DAG er det min tur:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I DAG skal jeg endelig få føde! 10 dager over menstermin, og en uke over UL termin:)

 

Drar til sykehuset om en halvtime, da skal de sette i gang fødselen:) Men den vesle i magen hadde nok komt nå snart uansett, for i dag gikk slimproppen.

 

Er så spent, nervøs, redd, glad, ALT på en gang! Endelig skal jeg få møte den vesle i magen, den vesle som har levd inni meg i 9 mnd! Alt er bare et kaos av følelser:)

 

Prates snart jenter, gleder meg til å komme med fødselshistorien:)

Ønsk meg lykke til, og ha en strålendes dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL :) !!!!

Skrevet

Hei hei.....MASSE LYKKE TIL.......Tenk bare timer unna å holde gullungen i armene:-)))))

Skrevet

ÅJÅJÅJ :) så gøy!!! Masse lykke yil og kos dere med nytt familiemedlem.

 

Send gjerne over litt rier hit hvis du får noen til overs. Sitter her og er over termin uten at kynnerne blir noe mer enn kynnere og det er kjedelig det...

 

Prøv å nyte fødselen, selv om det kanskje føles litt anstrengende mens det står på. Husk: det er ikke hver dag man får oppleve noe så fantastisk.

 

Er så misunnelig nå...hihi Venter på fødselshistorie:)

 

Skrevet

Heldiggris! Lykke til!!!!

Skrevet

Oj. så spennende..

 

Lykke til da..=o)

 

 

 

Skrevet

Lykke til, du maa glede deg masse, kjempe stass aa bli mamma. Kos deg masse i tiden fremover for den gaar saa alt for fort.

Skrevet

Så spennende! Lykke, LYKKE til med fødsel og tiden etter. Jeg kan ikke annet enn si; gled deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...