Vimsemamma og trolldukka Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 I DAG skal jeg endelig få føde! 10 dager over menstermin, og en uke over UL termin:) Drar til sykehuset om en halvtime, da skal de sette i gang fødselen:) Men den vesle i magen hadde nok komt nå snart uansett, for i dag gikk slimproppen. Er så spent, nervøs, redd, glad, ALT på en gang! Endelig skal jeg få møte den vesle i magen, den vesle som har levd inni meg i 9 mnd! Alt er bare et kaos av følelser:) Prates snart jenter, gleder meg til å komme med fødselshistorien:) Ønsk meg lykke til, og ha en strålendes dag!
theafranord Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hei hei.....MASSE LYKKE TIL.......Tenk bare timer unna å holde gullungen i armene:-)))))
15.mai :) Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 ÅJÅJÅJ så gøy!!! Masse lykke yil og kos dere med nytt familiemedlem. Send gjerne over litt rier hit hvis du får noen til overs. Sitter her og er over termin uten at kynnerne blir noe mer enn kynnere og det er kjedelig det... Prøv å nyte fødselen, selv om det kanskje føles litt anstrengende mens det står på. Husk: det er ikke hver dag man får oppleve noe så fantastisk. Er så misunnelig nå...hihi Venter på fødselshistorie:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Oj. så spennende.. Lykke til da..=o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Lykke til, du maa glede deg masse, kjempe stass aa bli mamma. Kos deg masse i tiden fremover for den gaar saa alt for fort.
Kakebakesøte Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Så spennende! Lykke, LYKKE til med fødsel og tiden etter. Jeg kan ikke annet enn si; gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå