Mamma2OO5 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har noen snille besteforeldre som vil kjøpe vogn til oss. Synes vogna er fin, men vet ikke hvor stor den er sånn i for hold til å ha mykbag oppi og hvor lenge man kan bruke den. Kanksje noen her vet? )
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 nå har ikke jeg erfaring med denne men har ei venninne som hadde den og hun var så missfornøyd at hun kjøpte seg en annen vogn....litt usikker på årsaken da...men så er det sikkert andre som er kjempe fornøyde med den..
Joikaboll@ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Musty dypvogn? Er ikke helt sikker på hva du mener. Men jeg har en Musty Urban Rider, med hardbag, sportsvogndel, bilsete og sykkelsetet. Knall god vogn! Er det mål på baggen du er ute etter kan jeg måle den.
Mamma2OO5 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Er bare på jakt etter erfaringer. Hvordan den er å trille, komme seg opp og ned trapper osv. Gjerne hvordan den er i forhold til Simo, siden det er det jeg har erfaring med:o) Trodde det var sånn at man kunne kjøpe kun understell og bag først og så kan man kjøpe sportsdelen seinere om man vil det? http://www.barnevognguiden.no/mutsy/mutsy-4rider.html en sånn en tenkte jeg kanskje på.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har ikke 4 rider som du har sett på men Urban Rider. Og jeg elsker vogna. Er superfornøyd. Den er god å trill, det er kvalitet, den er stilig, og ikke minst har den veldig mange anvendelsesmuligheter. Har brukt den til et barn allerede og venter nestemann i mai som skal få bruke samme vogn. I tillegg har vi lurt på å kjøpe søskensetet slik at jeg kan ha begge barna i samme vogna, uten å bruke tusenvis av kroner på egen søskenvogn.
Mamma2OO5 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Finnes det virkelig søskensete til denne vogna? Det ville vært helt perfekt:o) Hvor kan jeg lese om det?
Joikaboll@ Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Ok. Jeg har som tillab, urban rider og ikke den 4rider du nevner. Så da kan jeg ikke uttale meg om vogna du lurer på
Mamma2OO5 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 ok det skjønner jeg. Men det kan da ikke være sååå stor forskjell på de? Eller kan det det? he he he
Joikaboll@ Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Det er ikke så enorm store forskjeller, men noen. Du kan sette på dobbelt sete ja. Ta en titt her. http://www.mutsy.nl/products/urban_rider
Mamma2OO5 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2008 Ja ser blant annet at handlekurven er sinnsykt liten på 4rider.. hmm men det er kanskje greit å ha en begrensning på shoppinga;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå