Gå til innhold

TRIVSELSVEKTJENTER!! Veiedag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!

Hvordan ser tallene ut da?

Her står det BOM STILLE!!

Var kjempeflink foriige uke (man-fre) men skeiet ut MASSE i helga...

Men.. Har hatt 9 våken netter, mini har vært våken alt ifra hvert kvarter til annehver time.. Først syk og deretter avvenning av mat på natta..

Har ikke hatt overskudd for å si det sånn..

I natt sov han sååå fint, så nå er det bare å komme igang ja!!

Trening kl. 9.30, here we come =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, på stedet hvil her også... Andre uken på rad jeg ikke er flink nok.

Men jeg trener ikke noe særlig da, kanskje jeg må tørke støvet av noen trenings-DVDer for å få fart på sakene igjen.

Skrevet

Etter en meget sløv januar har jeg vært superflink forrige uke ;-) Har ikke spist ris, pasta, potet, brød eller blandingsprodukter av kjøtt/ fisk, og det merkes allerede! Har gått lange turer nesten hver dag, gått på stepen hjemme og tatt situps....Prøvde jo bunaden forrige søndag og fikk virkelig rumpa i gir da jeg så hvor liten den var blitt! Prøvde den igjen i går, og har faktisk blitt 2 cm tynnere ;-)

Men jeg klarer jo aldri å lagre linken til den der veiesiden.......Hva var adr?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sier ikke noe, jeg bare viser at jeg er her, og at jeg er med! ;o)

Skrevet

Hmm, jeg var nede i 63.5 før helgen, men etter helgens spisedag er jeg opp en kg igjen, men det gjør ingenting, regner med at den blir borte i løpet av imorgen eller noe.. fortsatt et par kg til så er jeg fornøyd, skal ut og gå en mil og på treningsstudio idag så det ser jeg frem til.

Vekten kan jo variere med 2-3kg fra dag til dag, så lenge str på kroppen holder seg og man føler seg stram/muskuløs så skal jeg vel ikke være så opphengt i kg.. =)

Skrevet

Har neeeesten gått ned 1 kg. tenker vi sier ca 500 gram så har jeg litt å gå på til neste uke...:0) Vært skikkelig sløv denne uken så fryktet jeg hadde gått opp minst to kg... Har kommet meg på trening, men spist både brød, ris,kaker og sjokolade (fyyyy)!!!!

Vi har barseltreff på mandagerså det blir ofte sprekk allerede på mandager med kake. Får prøve å være flink i dagå avstp, men det er så vanskelig:0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...