Gå til innhold

Lyskesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere med smerter i lysken som ikke har antydning til bekkenløsning. Ubehaglig når jeg skal stå opp av senga osv.Noen som vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare i det ene benet og det har hovnet opp, bør du komme deg til lege etter min erf.. eller så kan det jo bare være voksesmerter

Skrevet

Jeg har bekkenløsning,men har exstra vondt i den ene siden når e leer på beinet,setter m,ja leer på m i d hele tatt,og d var vist isias e hadde fått....

Skrevet

Jeg hadde smerter i lysken med førstemann på høyre side.. nå er jeg snart klar for å få andremann ut og jeg har smerter i lysken på begge sider. Og det er akkurat som du sier at det er ubehagelig å stå opp og jeg har i hvert fall smerter når jeg går. Jeg er blitt fortalt at det er babyen som trykker på isjas-nerver.

28 dager igjen til termin.. jeg smører meg med tålmodighet :-)

Lykke til du også :-)

Skrevet

Jeg har hatt det slik et par uker nå. Er på overtid nå. Sitter på venstre side hos meg. Legen min sa at det kunne være en strekk som følge av tung mage, eller at det er bekkenet som presser på. KJempevondt å snu seg og reise seg fra liggende tilstand ja. Føler med dere!!

Skrevet

Dette er en type bekkenløsning, men som ligger foran-altså symfyseløsning.Har hatt det i begge mine svangerskap.Vondt særlig å gå sidelengs....så ikke overanstreng deg så du ikke blir kvitt det rett etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...