golddust Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 En venninne av meg fødte på fredag, en måned før termin. Og her sitter jeg, med 12 dager igjen til termin, og er egentlig drittsur....! Prøver så godt jeg kan å synst at det er kjempe koselig at hun har fått jenta si, men klarer det virkelig ikke.. Jeg skulle vere først! Hun skulle jo vere etter meg.. vet jeg er teit, men klarer ikke å snu det til å bli positivt på en måte.. noen med noen oppmuntrende ord?
Smellkyss Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 He he.... Sånn hade jeg det også med første gutten vår. Gikk 16 dager over tiden og "alle" andre venninner fikk før meg og jeg syntes det var helt pyton! Jeg hadde ingen å komme med råd til, fikk bare masse råd, ingen baby som holdt meg våken om natta,bare i magen selvfølgelig og plutselig var alle mine gode nattvenninner borte og opptatt med babyen så det ble ganske ensomt etterhvert.... Men så var det jo jeg som gikk sist ut i jobb av oss, følte at jeg hadde mye lengre permisjon og da var det de som misunte meg! I tillegg hadde vi en skikkelig sovegutt og han var tidlig ute utviklingsmessig så da fikk vi tatt igjen litt følte jeg. Nå er han 2 år og jeg tenker ikke på det i det hele tatt,ler av det hele. Trøst deg med at når babyen din kommer så er jo venninnen din sin nesten "stor" i forhold så da får din baby masse oppmerksomhet også. Det kjipe blir jo at hun antagentligvis er "ekspert" på alle områder, men det gir seg etterhvert. Lykke til!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Skj;nner du blir missunlig jeg, kjente nok et stikk av det jeg ogsaa da vi var paa omvisning paa barsel forje uke. Jeg har igjen 9 uker til termin, og det haster ikke ennaa at babyen kommer men jeg ble litt missunlig fordi en gubben kjenner hadde nettopp blitt pappa en mnd for tidlig. Onsket nesten det var oss som skulle faa en mnd for tidlig liksom naar den tiden kommer. Men jeg kommer sikkert til aa gaa over jeg da. Faar sikkert en baby paa 5 kg jeg.
Kakebakesøte Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg forstår hva du mener Men den følelsen forsvinner fort når du endelig har din lille prins i armene. Din tur kommer (sa ei som er ble lei lenge før hun gikk over termindato... )
golddust Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Følte meg skikkelig råtten:( Vil ikke en gang dra å besøke henne, selv om jeg vet jeg bør/må.. blir helt på gråten av å tenke på at hun fikk før meg! føler meg skikkelig barnslig, er ikke likt meg i det hele tatt
mto2 Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Skjønner reaksjonen din. Du hadde sett for deg og var innstilt på å få baby først. Med masse hormoner i kroppen kan vi jo reagere sterkt bare butikken ikkje har akkurat den varen vi var innstilt på å kjøpe (utan samanlikning forøvrig). Ikkje rart du reagerer. Snakk med venninna di, og fortell at du ikkje har lysst til å treffe babyen akkurat no. Skyld på hormonane om du vil. Kryssar fingrane for at du ikkje treng vente så lenge på din eigen baby.
golddust Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 tusen takk for svar jenter hadde vert fortapt uten dere!! Tror jeg drøyer litt det besøket.. skylder på litt tett nese osv, (vil jo ikke smitte babyen :-O Uff, er ikke enkelt dette her. Forbanna hormoner!!!
Singeline Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Haha ja dette var hormoner ja - skikkelig irrasjonelt, hehehe - dette kommer du til å le masse av om ikke så veldig lenge, hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå