Gå til innhold

Dere som sliter med seriøs PMS, lurer på en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i katogorien over, blir suicidal i dagene før mens, dvs trøtt, irritert, søvnløs, utrolig deppa og engstelig. har aldri disse problemene ellers, er stort sett vanskelig å irritere og sjeldent sur. Men 4 dager før mens...grrrrrr!!! Slenger så mye dritt rundt meg, det går værst utover samboeren min. Er 4 dager i mnd, de andre dagene er jeg god som gull :)

Jeg har veldig lyst på en liten til, har ei på snart 3 år, men min samboer er helt klar på det at han ikke vil ha flere. Dette fordi jeg under forrige svangerskap ble bitch 24/7 i 9 mnd. Jeg blir akkurat som de 4 dagene før mens hele svangerskapet. Jeg holder ut, men min samboer gjør ikke...

Så dere med PMS, hvordan blir dere når dere er gravide?

Kan det bli bedre denne gangen? Vil jo ikke at svangerskapet mitt skal ende i samlivsbrudd. Heller være en samlet familie på 3, enn en splittet familie på 4.

Men samtidig så uendelig sårt... Jeg ønsker virkelig en søster eller bror til lillemor. Er så babysyk!! Klør i eggstokkene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om ei som har hatt lignende PMS plager som deg..hvorav hun slet virkelig..

Men hun kjøpte noe på helsekosten.. tror det het femal eller noe..

Jeg lurer på å kjøpe det, da jeg blir deppa, sliten, svimmel og ikke i form uke før og gjennom mensen..

Skrevet

Blir ei "burugle" når jeg er gravid jeg også....sliter med humøret to dager før og to dager uti mensen selv...blir snarsint, nærtagende, spydig til gubben..men han vet det er hormoner....på p-piller blir jeg sånn 24/7 og jeg har lart had tendenser i svangerskap også..men da stort sett i andre trimester...var bedre med nr 3 faktisk, da var den fysiske formen verst.

Men min vil ha flere barn med meg han da..enda vi har 3....men så har han er bisarr humor...ser det komiske i det når jeg er "ei sur binne" :-D

9mnd med ei bitch i hus er vært det synes jeg...så du får prøve å ovetale ham...kansje kan aktupunktur hjelpe? Jeg le i hvertfall bedre da jeg fikk aktupunktur behandling for bekkenet, for dama sa hun skulle fikse "annet rusk" også mens hun holdt på, jeg lå å grein i 2 døgn, etterpå var jeg mye roligere og mindre sinna.

Skrevet

merker det 14 dager før mens. Heldigvis ikkje så suicidal lenger, dei tankane dukkar opp i ny og ne, men ikkje slik som før. Merker eg reagerer heilt anleis enn ellers, skikkelig sur, irritert og bitch, men prøver å holde det litt tilbake, og unnskulde til sambo når eg veit eg har vore urimelig. Faktisk kan eg tenke "koffor reagerte eg sånn?" og så " crap, vi har komt dit i måndene faktisk

Då eg var gravid hadde eg det alldeles strålande, aldri vore i betre humør, så skjønner i grunn ikkje koffor sambo vil vente med å få en til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...