Gå til innhold

tett nese; trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mndr.... er så tett i nesen; får ikke til å sove, og svært vanskelig å spise. Saltvannsdråper og morsmelk hjelper lite (om i det hele tatt), og i svært kort tid av gangen. Har lagt ham med hodeenden på senga litt hevet, men ser ikke ut til å hjelpe stort. Noen som vet om nesedråper eller spray en kan bruke på så små barn, som har slimhinneavsvellende effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt vanlig nesespray til barn som er beregnet til de under 2 år på apoteket ;)

Kjøp det du.

Den funker den.

Har du nesesuger da?

Den er fin til å få ut snørra med.

Får du også kjøpt på apoteket.

Skrevet

Vi snakket med hs angående slimløsende midler. Fikk anbefalt å gi lunket vann, det skulle hjelpe å få opp litt slim. Snakket med legen og der fikk jeg anbefalt hostesaft uten resept. Blir aldri klok på dette jeg. Så prøv dere frem og se hva som fungere for dere.

Nesedråpene har fungert veldig godt her om nettene og slatvann brukes på dagtid.

Lykke til i jakten på den beste kombinasjonen ;)

Skrevet

Hei :)

Gutten vår er skikkelig forskjøla og hoster også.

Vi bruker Rhinox nesedråper når han skal legge seg, og da puster han rimelig lett ihvertfall halve natta. På dagen bruker vi Miwana saltvannsspray.

Har også prøvd litt hostesaft, men han brekker seg av smaken..:(

Skrevet

Hei! Gutten min på 3 mnd er også kjempe snørrete og tett i nesa for tiden. Vi bruker også NaZamer saltvannspray. Funker bedre enn dråper. Om natten bygger vi opp med tepper under ham, så han ligger med hodet høyt og resten av kroppen går ned i en slak bakke. Da tetter det seg ikke så fort i nesa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...